Kursy i szkolenia

Poszerz swoje kwalifikacje, zyskaj nową wiedzę, którą sprawnie wdrożysz w swojej codziennej działalności. 

Weź udział w kursach autoryzowanych przez Polską Federację Rynku Nieruchomości, zdobądź cenioną licencję oraz wpis do Centralnego Rejestru Pośredników PFRN.  

Nasze kursy

Pośrednik w obrocie nieruchomościami

Zapewnia kompetencje potrzebne do utworzenia, utrzymywania i rozwoju relacji pomiędzy pośrednikiem a klientem, opartych na skutecznej komunikacji i stosowaniu strategii zarządzania relacjami.

Zarządca nieruchomości

Zapewnia solidne podstawy do otwarcia własnej działalności gospodarczej w tym zakresie. Materiał szkolenia zawiera omówienie typów nieruchomości i celu ich przeznaczenia, omówienie zadań i zakresu odpowiedzialności zarządcy, zapoznanie się z aktami prawnymi regulującymi czynności zarządcy i właściciela nieruchomości oraz zarządzanie usługami finansowymi i technicznymi.

Wykładowcy

Paweł Laszczyk

W Stowarzyszeniu pełni funkcję Vice Prezesa Zarządu. Agencja Nieruchomości ESAPRO zarządzana jest przez wspólników Bartłomieja Wolaka oraz Pawła Laszczyka. Specjalizujemy się w sprzedaży oraz w wynajmie nieruchomości komercyjnych oraz nieruchomości klasy premium. Realizujemy transakcje na terenie całego kraju, przy realizacji zleceń współpracujemy z agencjami nieruchomości z całej Polski. Lokale dla biur, tereny inwestycyjne, duże obiekty komercyjne, nieruchomości klasy premium - każde zlecenie traktujemy indywidualnie, tworzymy plany marketingowe sprzedaży, w swojej pracy wykorzystujemy nowoczesne techniki prezentacji nieruchomości. Posiadamy wieloletnie doświadczenie co pozwala nam na realizację nawet najbardziej złożonych transakcji. Zapraszamy do współpracy Klientów indywidualnych jak i Klientów korporacyjnych/firmowych.

biuro@esapro.pl

Adrianna Franczewska-Krupa

Adrianna Franczewska-Krupa stoi na czele dwóch przedsiębiorstw, z których każde ściśle związane jest z nieruchomościami. Firma Franczewska Nieruchomości sp. k. specjalizuje się w pośrednictwie w obrocie nieruchomościami, jest również inwestorem w autorskim projekcie „Agatowa Office”, nieruchomości znajdującej się przy ul. Agatowej 5 w Lublinie, natomiast FD Zarządzanie Nieruchomościami sp. k. świadczy usługi administracyjne na terenie Lublina i jego okolic.

Adrianna Franczewska-Krupa jest doświadczonym wykładowcą szkoleń z zakresu nieruchomości. Jako właścicielka i założycielka Franczewska Nieruchomości sp. k. oraz FD Zarządzanie Nieruchomościami sp. k., przekłada swoją nieograniczoną pasję, wiedzę oraz determinację na prowadzenie szkoleń, w których widać profesjonalizm i zaangażowanie prowadzącej. Jej głęboka znajomość rynku nieruchomości oraz bogate doświadczenie sprawiają, że żadne zagadnienie nie jest dla niej tajemnicą.

Adrianna kieruje się własną wizją, wierząc, że ciągły rozwój jest kluczem do sukcesu, co stara się przekazać uczestnikom kursów i szkoleń. Jest uznawanym autorytetem w branży, co sprawia, że jej wykłady są nie tylko pełne wiedzy merytorycznej, ale także inspirujące i motywujące. Adrianna przekazuje ogromną dawkę energii i wsparcia, zawsze doceniając wysiłek innych i zachęcając do dalszego rozwoju. Jej wielka siła tkwi nie tylko w pewności siebie i determinacji, lecz także w serdeczności i dobroci, co sprawia, że atmosfera podczas jej wykładów jest otwarta i przyjazna.

Prywatnie szczęśliwa żona i matka, co dodaje jej wykładom osobistego wymiaru i głębi. Jest także miłośniczką podróży i literatury związanej z rozwojem osobistym, co dodatkowo wzbogaca jej wiedzę i umiejętności, które przekłada na swoje szkolenia.

 

 

Ewelina Wąsik

20230509_095851

Ewelina Wąsik jest licencjonowanym agentem nieruchomości z licencją zawodową 19930 nadaną jeszcze przed deregulacją zawodu 
oraz właścicielką biura nieruchomości Best-House w Lublinie od 2013 roku.
Ewelina jest osobą radosną, energiczną i empatyczną. Potrafi wczuć się w potrzeby klienta, co sprawia, że jest bardzo skuteczna w sprzedaży nieruchomości i może pochwalić się dużą ilością zadowolonych klientów. Ewelina specjalizuje się w sprzedaży mieszkań, dodatkowo zajmuje się również flipami.
Ewelina pełni funkcję wiceprezesa Regionalnego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami.
Na co dzień jest szczęśliwą matką – ma syna Dawida, który jest jej całym życiem, a miłość do niego napędza ją do działań.
Jako wykładowca cechuje się ogromnym zaangażowaniem i entuzjazmem.

 

 

Tomasz Bujnowski

Mgr inż. Tomasz Bujnowski – przedsiębiorca, projektant – koordynator i sprawdzający projekty wielobranżowe, kierownik budowy,  inspektor nadzoru inwestorskiego, posiadający uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz do kierowania robotami budowlanymi przy obiektach zabytkowych i w strefach ochrony konserwatorskiej.

Autor i współautor publikacji oraz licznych opinii i ekspertyz z zakresu budownictwa m.in. dotyczących kosztów inwestycji, jakości i poprawności wykonania prac budowlanych, fizyki budowli, sposobów napraw wad i awarii elementów budynków. Realizuje opracowania dla zarządców budynków, instytucji publicznych, a także prokuratur i sądów. Tomasz posiada doświadczenie w technicznych i administracyjnych aspektach zarządzania nieruchomościami w zasobach dużej spółdzielni mieszkaniowej.
Certyfikowany egzaminator i nauczyciel zawodu monter stolarki budowlanej. Przewodniczący Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa Oddział w Lublinie, członek Zarządu Głównego PZITB, mykolog budowlany – członek Polskiego Stowarzyszenia Mykologów Budownictwa.

Monika Markisz

69,original,monika-markisz

Monika Markisz prowadzi kancelarię radcy prawnego i doradcy podatkowego. Współpracuje z przedsiębiorcami i obsługującymi je biurami rachunkowymi. Doradza przedsiębiorcom, których działalność wiąże się pośrednio lub bezpośrednio z branżą nieruchomości – deweloperom, inwestorom czy wynajmującym. Wspomaga również innowacyjne start-up’y.

Posiada wieloletnie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych. Specjalizuje się w prawie handlowym, gospodarczym, podatkowym i prawie pracy. Monika Markisz prowadzi wykłady i szkolenia dla praktyków organizowane m. in. przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, uczy podatków aplikantów radcowskich i radców prawnych.

Monika jest wyrozumiałym wykładowcą, który z zaangażowaniem i pasją przekazuje swoją wiedzą oraz motywuje słuchaczy do dalszego rozwoju. Nie ma najmniejszej wątpliwości, że efektywność zdobytych umiejętności i przekazania wiedzy zależy przede wszystkim od sposobu nauczania, a także formy prowadzenia zajęć przez wykładowcę, a Monikę wyróżnia przede wszystkim sumienność, pracowitość i wysoka kultura osobista.

 

 

Rafał Szczeponek

Rafał Szczeponek – prawnik z zamiłowania i pośrednik z wyboru, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego
w Katowicach, pośrednik w obrocie nieruchomościami. W 2006 r. po egzaminie pisemnym i ustnym uzyskał z wyróżnieniem licencję zawodową pośrednika w obrocie nieruchomościami nr 5913 w Ministerstwie Budownictwa. Doświadczenie zawodowe zdobywał
m.in. w dziale ekspansji dużej sieci dyskontowej, kancelariach prawniczych i biurach nieruchomości na Śląsku. Od 2006 roku prowadzi
w różnych formach prawnych biura nieruchomości w Katowicach. Wykłada na kursach licencyjnych i studiach podyplomowych, prowadzi wewnętrzne szkolenia dla biur nieruchomości (w tym dla sieci franczyzowych), prelegent na licznych seminariach i szkoleniach dla pośredników oraz zarządców. Uczestnik prac legislacyjnych nad ustawami regulującymi rynek nieruchomości. Jako prawnik obsługuje rynek nieruchomości, w szczególności sporządza dokumentacje dla biur nieruchomości (umowy pośrednictwa, przedwstępne, rezerwacyjne, umowy o zatrudnianie agentów), wdraża procedury ochrony danych osobowych (RODO) oraz przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML/CTF). Ukończył studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim „Prawo umów w obrocie konsumenckim i profesjonalnym”. Ukończył także studia podyplomowe „Ochrona danych osobowych w administracji i biznesie – Inspektor ochrony danych” w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Publikuje w branżowych wydawnictwach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Ekspertów Compliance i AML.

 

 

Paweł Dziuba

Paweł Dziuba,  jest dyrektorem w firmie FD Zarządzanie Nieruchomościami sp. k., to człowiek o niezwykłej energii i determinacji. Jego profesjonalizm i zamiłowanie do ciągłego doskonalenia się sprawiają, że jest nie tylko skutecznym liderem, ale także inspiracją dla swojego zespołu.

Zaangażowanie w codzienną pracę dla wspólnot mieszkaniowych nie ogranicza się jedynie do wykonywania obowiązków zawodowych. Posiada on szerokie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami, oraz wykorzystuje zdobyte doświadczenie w kwestii prawa budowlanego oraz księgowości, co umożliwia mu skuteczne radzenie sobie z różnorodnymi wyzwaniami na tym polu.

Jednak to nie tylko umiejętności zawodowe definiują postawę Pawła – jego celem jest troska o mieszkańców, którym zależy na zapewnieniu poczucia bezpieczeństwa i komfortu. Zawsze otwarty na nowe pomysły i innowacyjne rozwiązania, Paweł stale podąża za potrzebami wspólnoty, dostosowując zakres współpracy do indywidualnych potrzeb każdego mieszkańca.

Poza pracą zawodową, Paweł jest oddanym mężem i kochającym ojcem, dla którego rodzina stanowi największe wsparcie i motywację. Wolny czas spędza aktywnie, dbając o swoje zdrowie i kondycję poprzez treningi na siłowni, pływanie i długie spacery. To właśnie harmonia między życiem zawodowym a osobistym sprawia, że Paweł jest nie tylko skutecznym liderem w pracy, ale także wsparciem dla swojej rodziny.

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniami lub dołączeniem do naszej społeczności
– zapraszamy do kontaktu.